Ukázky z on-line kampaně pro Modrou pyramidu v s Tomášem Matonohou na podporu image a prodeje produktu Rychloúvěr.
Jedna z mých nejoblíbenějších zakázek je on-line Vánoční kampaň pro Modrou pyramidu, ke které jsem realizovala celou kreativu, texty a scénáře: https://www.facebook.com/100004961445908/videos/1137575093084528/?id=100004961445908 http://zapichnitodopohody.cz/
Realizovala jsem kompletní kreativu, texty a scénáře TV spotů s Tomášem Matonohou pro Modrou pyramidu:
https://www.youtube.com/watch?v=Lu-YGgBu0Pk
https://www.youtube.com/watch?v=-oDtBdbGlac
Pro Modrou pyramidu jsem dělala kompletní kreativu, texty a scénáře k on-line kampani s Tomášem Matonohou na podporu produktu Rychloúvěr. Kampaň obsahovala bannery, cinemagraphy a krátká videa. Tady je pár ukázek:
https://www.youtube.com/watch?v=AIAXvSk7178&list=PL9qOrcAev8WpS1zzZZXtiR5EEXTD27Tkb
https://www.youtube.com/watch?v=sHA5nh7OeDU
https://www.youtube.com/watch?v=NGL7I71qcqo
https://www.youtube.com/watch?v=GcREDQ1smIo
Tady je ukázka rozhlasového spotu https://soundcloud.com/kristianag/modra-pyramida-surikaty-master-30-verze-stavebko-v-rodine s Martinem Dejdarem, který jsem vymýšlela na podporu produktu Hypoúvěr Modré pyramidy.
Ukázka cinemagrapfu pro společnost Linet, který jsem realizovala ve spolupráci se společností Nyla.
Nadnárodní kampaň pro značku Linet, kterou jsem realizovala s Robertem Vanem jsme podpořili i tímto odkazem: /assets/content/files/RV_VZKAZ.mp4.
Podílím se na obsahovém online marketingu a propagaci různých značek http://zena-in.cz/clanek/pohodlne-v-barvach-leta?preview=on
Pomáhali jsme vyvíjet aktuální on-line komunikaci pro společnost Mattel http://www.fisher-price.com/cs_CZ/index.html a http://www.fisher-price.com/sk_SK/index.html.
Na tomto odkazu http://www.cinemacity.cz/4DX si můžete prohlédnout adaptaci spotu k novým filmovým zážitkům 4DX, který jsme společně s dalšími reklamními formáty připravovali pro Cinema City.
Pro společnost YIT jsme připravovali kreativní a grafické řešení webové stránky k projektu KOTI Hostivař II. .
Připravovali jsme on-line inzerci k rezidenčnímu projektu KOTI Hostivař II, kterou jsme realizovali pro společnost YIT. Inzerce byla umístěna na vybraných servrech se zaměřením na oblast bydlení.
Pro společnost GREENEA jsme připravovali interaktivní formát vánočního přání, který byl součastí vánoční kampaně. . Přáníčka byla doručovaná formou adresného mailingu.
Realizovali jsme event pro společnost ORCO, který byl zaměřen na podporu prodeje bytů v lokalitě Slunečný vršek, Během dne se prodalo osm bytů.
Na tomto odkazu http://medicina.ronnie.cz/c-13018-thajska-masaz-xi-aroma-masaz-lavovymi-kameny.html si zas můžete prohlédnout ukázku on-line komunikace pražského studia thajských masáží Shanti, propojenou se spotřebitelskou soutěží. Pro propagaci jsme zvolili jeden z nenavštěvovanějších servrů se zaměřením na fitness a wellness, on-line magazín ronnie.cz.